søndag 23. september 2012

Det blå lyset

Det er en tid siden nå, jeg fikk vite om det blå lyset - den blå energien. Den kom til meg og er en del av meg.
Frem til nå har det allikevel ikke vært lett å være bærer av denne vakre sterke energien. Det har vært ukjent for meg hvordan jeg skulle få videreformidlet budskapet og kraften som finnes i denne energien.
Jeg har selv vært på en reise - jeg er i utvikling og denne reisen er i høyeste grad ennå ikke over!

Men nå er det endring! Bitene begynner å falle på plass og roen er mer tilstedeværende. Jeg er personlig nærmere kjernen enn jeg noensinne har befunnet meg.
Tenk bare: I orkanens utkant er det kaos - men i kjernen er det stille.

Jeg fikk en gave - et tilbud! Et tilbud om å være deltager i et fellesskap. Her skulle vi sammen  lære og dele - sammen og hver for oss. Jeg visste dette ville bli en viktig opplevelse.
Vi var 6 stk der for å lære, øve og utvide oss selv. 1 for å videreformidle og lede oss gjennom øvelsene.
Det var FANTASTISK. 

Det var her - i dag - jeg fikk informasjonen jeg har vært på søken etter.
Det var i dag jeg fikk se hvordan den blå energien skal deles og spres videre.
Det var i dag jeg fikk se hvilken dypere hensikt som ligger bak - og hvorfor den blå energien skal deles.
Det var her i dag jeg fikk muligheten til å dele den blå energien for første gang.
I dag har 6 vakre personer fått overlevert kunnskapen og besitter sin del av den blå kraften.
Prosessen er i gang.

Det i stor ydmykhet jeg deler disse ord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar